empty

Astro Admin bellijn-control-panel

Astro Admin

Control panel voor bellijnen

Het admin control panel geeft toegang aan de eigenaar van de bellijn en stelt deze in staat om alle mogelijke taken uit te voeren die nodig zijn voor het succesvol runnen van een bellijn.
Het Admin control panel is beschikbaar op een beveiligde webserver en toegankelijk via username en password welke beschikbaar worden gesteld aan de aangesloten ondernemer.
Na het inloggen verschijnt een REAL-TIME overzicht van actieve consulenten met Real-Time gespreksgegevens + een overzicht van alle gesprekken van de laatste 7 dagen in staafgrafiek
Verdere mogelijkheden in het navigatie menu

  • uitgebreide statistieken
  • overzicht van alle consulenten
  • nieuwe consulent toevoegen
  • Instellingen


Uitgebreide statistieken
U kunt verschillende gegevens opvragen betreffende uw omzet, een datumbereik kiezen, vaste periodes (dag, week, maand, jaar) omzet per consulent opvragen of omzet opvragen per betaalmethode (wallet of 090x) Alles wat u nodig heeft.

Overzicht van consulenten
Hier vindt u een overzicht van alle consulenten die bekend zijn in uw systeem, doorklikken op een consulent geeft een detailweergave van de beschikbare consulent gegevens zoals naam, inlognaam, emailadres, telefoon waarop bereikbaar voor klanten, boxnummer, pincode, ingelogde uren actieve maand, ontvangen gesprekken actieve maand, gemiste gesprekken actieve maand.
Wijzigen van consulentgegevens is ook mogelijk in dit menu.
U kunt hier ook een consulent verwijderen van het systeem, deze wordt dan op inactief gezet en komt niet meer voor in uw overzicht. De gegevens van het consulenten account blijven wel bewaard en de consulent kan nog steeds inloggen om zijn/haar gegevens te raadplegen.

Nieuwe consulent toevoegen
Nieuwe consulenten toevoegen doet u hier, u geeft de naam, inlognaam, password, emailadres, telefoonnummer, boxnummer (wordt gecheckt op beschikbaarheid) op in het systeem, vervolgens kiest u voor Opslaan en de consulent is ingevoerd. een pincode voor de consulent wordt automatisch gegenereerd door het systeem, deze kan gebruikt worden door de consulent bij het aanvragen van een vergeten wachtwoord.

Instellingen
Hier vindt u een overzicht van uw instellingen en tevens de mogelijkheid een bedrijfslogo te uploaden dat getoond wordt wanneer uw consulenten inloggen.
Tevens vindt u hier de aangesloten nummers van uw bellijn, 090x in Nederland, en optioneel uw Creditsystem-nummer.
Hier vindt u ook de code-voorbeelden die u kunt gebruiken om de status van consulenten weer te geven op uw eigen website. Deze zijn in diverse formaten aanwezig zodat elke website gemakkelijk gekoppeld kan worden met ons systeem. Uiteraard kunnen wij u helpen met de implementatie van de status-code op uw website.
Wanneer u wilt dat consulenten inloggen op uw eigen website kunt u de code hiervoor ook hier vinden.

Consulenten control panel
Het Consulenten control panel biedt de consulenten de mogelijkheid tot:

  • het aan- en afmelden of pauze nemen op de lijn
  • opvragen van uitgebreide statistieken
  • wijzigen van consulentengegevens
  • wachtwoord vergeten

het aan- en afmelden of pauze nemen op de lijn
Het aan- en afmelden of pauze nemen gaat via een simpele klik op een radiobutton, de status wordt realtime aangepast op uw website zodat de bezoekers zien of de consulent bereikbaar is afwezig is of een pauze heeft genomen.

opvragen van uitgebreide statistieken
Consulenten kunnen hier alle mogelijke gegevens opvragen betreffende hun eigen omzet op de lijn, tevens zijn hier de maandoverzichten te zien welke door de consulent gebruikt kunnen worden om met de eigenaar van de bellijn af te rekenen. Deze maandoverzichten worden automatisch gegenereerd en blijven altijd beschikbaar en kunnen in diverse formaten gedownload worden. (PDF, CSV)

wijzigen van consulentengegevens
Consulenten kunnen hier bepaalde dingen aanpassen zoals het telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn voor klanten en het password van hun account. Zodra een consulent zijn/haar nummer waarop deze bereikbaar is wijzigt wordt dit opgeslagen in de centrale database, in de maandoverzichten is zichtbaar hoeveel minuten de consulent is gebeld op welk nummer. Zo kan de beheerder afrekenen met de juiste uitbetalingstarieven. Het uitbellen naar een mobiel nummer is duurder dan het uitbellen naar een vast nummer en dat dient natuurlijk verekend te worden.

wachtwoord vergeten
In het geval dat de consulent zijn/haar wachtwoord is vergeten bieden wij op de inlogpagina de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken. Het invullen van het emailadres + pincode door de consulent zorgt ervoor dat er een email wordt verstuurd naar het emailadres van de consulent met de mogelijkheid het wachtwoord opnieuw aan te maken.

aan/afmeldlijn voor consulenten
naast het aanmelden via de beveiligde website biedt ons systeem ook de mogelijkheid tot telefonisch aan- afmelden of pauze nemen. De consulent kan bellen naar ons speciale nummer 010 300 3402  en op basis van nummerherkenning en een peroonlijke pincode krijgt de consulent de mogelijkheid zijn status aan te passen. Handig voor die consulenten die niet achter de pc willen zitten wanneer ze besluiten te gaan werken.
Bellen naar 010 300 3402
– zonder nummerkenning wordt gevraagd om de pincode
– de huidige status wordt genoemd
– maak keuze voor aanmelden via toets 1
– afmelden via toets 2
– pauze nemen via toets 3
– “uw status is aangepast”

Credits voor klanten zonder mogelijkheid te bellen met 090x nummers
Iedere aangesloten ondernemer krijgt van ons de mogelijkheid om via een Creditsysteem bereikbaar te zijn. In ons systeem wordt een 020 nummer gekoppeld aan de bellijn, dit nummer kan gebeld worden door klanten die via iDEAL of Mr Cash (belgie) tegoed hebben gekocht. Op basis van het nummer waarmee gebeld wordt wordt gecontroleerd of de beller tegoed heeft, als blijkt dat er voldoende tegoed is wordt de beller toegelaten op het systeem en betaalt zo hetzelfde tarief als gekoppeld is aan het 090x nummer van de lijn.
Klanten kunnen op de website van de ondernemer kiezen voor deze optie. Vervolgens wordt de bezoeker omgeleid naar een beveiligde betaalpagina waar gekozen kan worden voor het tegoed dat men wil kopen, vervolgens dient de bezoeker aan te geven met welk telefoonnummer hij/zij gaat bellen naar de lijn en kan de betaling afgerond worden.
De minuten via het Creditsysteem zijn apart zichtbaar in de statistieken.

 

 

 

AstroAdmin